Abu Dhabi airport

Hittade lite gratis internet @ Abu Dhabi airport. Ska snart vidare till Singapore och sedan slutligen Brisbane. Det är så roligt att flyga långt  (ironi), man blir så härligt svettig och halvsunkig.

Har sovit ca 2 timmar, inte det bästa men jag överlever nog. Flyget har sjukt bra underhållning, ca 50 filmer att välja mellan, de senaste albumen med musik samt en massa spel, heaven för oss passagerare.

Jag som brukar vara petig när det kommer till flygplansmat åt som aldrig förr. Efter att ha studerat menyn blev det lax, spenat och potatis. Sjukt nöjd blev jag och det händer inte ofta när jag flyger. 

Nu ska jag vidare...

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhh va roligt att höra lite på från på vägen av din resa. Fortsatt trevlig resa!

2010-04-28 @ 20:51:46
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0