22 dagar kvar

Sista dagen på påskledigheten, snacka om att dagarna rusat förbi. Idag är det 23 dagar kvar innan jag åker och 14 arbetsdagar kvar att beta av. Jag har umgåtts med familj och vänner under ledigheten och verkligen försökt njuta av ledigheten. Det känns lite som att min kropp gått ner i varv och börjar inse att jag snart ska åka iväg.

Veckans uppgift blir att sortera alla papper för Australien och se till att det finns kopior av allt till mina föräldrar utifall någonting händer. Sedan ska jag nog även passa på att börja packa ner kläder som inte ska med till värmen i påsar och gå ner med dem till källaren.

Som ni märker finns det saker att göra och nu när jobbet inte är alltför krävande (fungerar som bollplank och håller i en del utbildningar under sista tiden) ska jag nog ha energi att orka med annat när jag kommer hem på kvällarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0